sakura

Tuesday 5 June 2012

Apa itu Collagen?

Salam ceria daripada untuk,

Collagen, apakah kegunaan collagen?

Collagen adalah elemen yang penting unutk kecantikan dan keanjalan kulit.Kini pelbagai produk berasaskan collagen banyak berada dipasaran.
Penurunan collagen atau kolagen akan berlaku apabila umur semakin meningkat dewasa dan akibat akan mengakibatkan kulit mula menampak garis-garis penuaan dan kulit muka akan mudah berjeragat,kusam dan tidak bermaya.
bagi melambat dan mengelakkan proses ini berlaku selain mengambil makanan yang mengandungi collagen atau kolagen secara semualajdi seperti makanan yang mengandungi kandungan c yang boleh meransangkan pembentukan collagen. Makanan tambahan juga adalah diperlukan unutk mempercepatkan pembaikan sel-sel kulit yang saban hari dimamah usia.
Bagaimanakah memilih collagen yang baik dan semulajadi. Ini juga penting, collagen yang baik adalah rumusan seperti biochemic seperti BC04. Selain itu pengambilan Vita C  rumusan homeopathy juga bagus untuk menegangkan kulit,memerahkan pipi,merawat kulit kusam dan berjeragat daripada dalam.
Oleh itu bagi menangani masalah kulit muka kusam,berjeragat,kesan-kesan penuaan dan mencantikkan struktur kulit.Penggunaan collagen yang tepat dan berkesan amat diperlukan.Kombinasi penggunaan remedy biochemic dan homeopati akan menghasikal hasil terbaik

No comments:

Post a Comment